Torra läppar

Status dag 12:
Ja läpparna är torra. Jag känner inte torrheten så mycket. Men jag biter på läpparna. Inte bra!

Jag tyckte att jag var riktigt fet i hyn dag 10 & 11. Men när jag såg mej i spegeln så såg jag inte alls ut att vara så flottig som det kändes. Inte blank alls. Konstigt...? Men talgproduktionen ska ju "stängas av" i den här processen. Det kanske "känns" i porerna då? Hm.. Njae? Låter kanske inte så jättelogiskt. Men i vilket fall som så känner jag mej extremt flottig men ser inte alls sån ut...

Muskler och leder har jag inte känt av än. Kan kanske bero på att jag haft träningsvärk under hela behandlingen? Underlättar iaf. Då känns värken som något bra och inte en biverkan. Kan man ju inbilla sej ;) Kanske känner av torra ögon. Och torrhet i härbotten! Det kliar och svider lite jag har i schampo. Det har gjort så jag börjat få mjäll i luggen. Himla onödigt!

Dag 11 höjde jag till 20 mg/dag.

Har letat bra brun-utan-sol idag eftersom jag inte får sitta i solen i sommar.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback