Eurovision och porer

Näe, här kommer ni inte hitta ett inlägg där jag hyllar Sverige och Loreen! Näe, istället ska jag prata om mina porer! Haha!

Igår hade jag som sagt massor med nya svarta pormaskar bredvid näsan. Jag hade faktiskt hoppats på att jag skulle se likadan ut ikväll igen. Just för att det skulle betyda att hyn rensas ut(?). Haha trodde aldrig att jag skulle ÖNSKA mej pormaskar! Men nej, jag såg ut som vanligt. Inte ens irriterad på alla ställen som jag var och klämde igår. Handsprit kanske gör susen? ;)

Har varit i solen och blivit BRUN ist för bränd! Andra dagen med 30 mg. Hade ont i ländryggen när jag reste mej ur soffan, tillfällighet eller tabletterna? Klarat mej bra utan läppsyl trots solen och allt känns som vanligt :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback