Dag 9

Dag 9:
Torrare läppar och hy. Fått en torrfläck vid ena ögonvrån som är irriterande! Den svider såfort jag kliar mej i ögat.. Läpparna får smörjas ofta men ansiktet har jag inte smort än, förutom vid ögat och ena ögonbrynet :p fortfarande inne på 10 mg/dag. Ska höja till 20 mg/dag imorn :)

Kanske en uppblossning på ena kinden? Har 3 st finnar där just nu. Två små och en lite större. Svårt att inte vara där och pilla..!

Funderar på om jag börjat tappa hår oxå? Jag tappar hår, det gör jag. Men jag minns inte om det började innan behandlingen? Så länge det inte börjar rasa av som det gjorde efter graviditeten så är det okej. Ett par hårstrån när jag borstar håret kan jag leva med. För övrigt så var jag helt finnfri under graviditeten. Kanske borde vara gravid lite oftare? ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback