Dag 18: Vad har hänt?!

Alltså.. Jag tvättar ansiktet varje kväll. Framför spegeln så jag ser mej. Igår såg jag ut som vanligt. Men nu...? Alltså... Jag hade massa små vita knottror på kinden. Som djupa pormaskar. Nytt alltså. Okej tänkte jag... Sen såg jag bredvid näsan och tappade hakan! M-A-S-S-A svarta pormaskar! Whaat? Vad har hänt?! Så var det definitivt inte igår! Eller ens imorse...? Är det en verkan av roa? Isåfall kan jag ta all torrhet i världen om jag blir av med både akne OCH porer! Jag har ju tyckt att porerna "arbetat" hårt senaste veckorna och att jag känt mej flottig. Kan det vara så att alla porer rensas också? Att allt kommer upp till ytan? Jag har googlat men inte hittat något.. Kanske inte då? Eller så är det en sällsynt verkan. Som jag gärna kan ta! :)

Klämde dom! Sen vet jag inte hur bra handsprit är i ansiktet men jag tvättade med det efteråt iaf. Kan hända att jag klämt så jag kommer se förjvlig ut imorn. Det återstår att se...

Första dagen med 30 mg nu! Känner inte av några biverkningar. Håret är nog starkare, sov med balsam i och en fläta, då blev det mjukt igen. Inte ont i leder, varit utan läppsyl hela dagen, varit i strålande sol utan att bränna mej. Ingen uppblossning, förutom knepiga porer som jag inte haft tidigare... Torr runt näsan. Men det är smällar man får ta! :)


Kommentarer
TrueBarbie

http://www.nattstad.se/TrueBarbie?cat=56278 Här är min blogg =) skriver om Roaccutan är på dag 24 så vi är rätt lika =) Lycka till Kraam



2012-05-26 @ 14:11:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback