Dag 45

Gårdagen har spenderats i solen. När jag kom hem såg jag händerna och armarna igen.. Dom är torra och kliar. På första bilden ser ni min vänstra hand. Ni kan se hur flammigt det ser ut mot tumsidan. Och knottrig över handen. Sist blev det små sår. Speciellt när jag spritade händerna på jobbet. Får se hur det blir den här gången..

På andra bilden ser ni min högra underarm. Dessa röda fläckar. Så såg hela armen ut förra gången. Och det svider.. Det var inte meningen att jag skulle sitta i solen igår. Det var mulet när vi åkte hemifrån. Sen blev det värsta sommarvädret och jag hade ingen solkräm med mej.. Det ser ju inte sådär väldigt fräscht ut.. Speciellt inte när man arbetar i vården och ska vara ren.. Men men.. Vad gör man...?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback