Vecka 9?

Tror jag har kommit till vecka 9 nu? I vilket fall så känns det helt okej nu. Läpparna är torra. Men inte ohanterliga. Hyn är för torr för att sminka. Det blir bara fnasigt. Men det spelar ingen roll. Håret behöver aldrig tvättas! Det har inte blivit flottigt en enda gång under behandlingen! Jag har tvättat det ändå såklart ;) Men långt ifrån varannan dag! :) En gång i veckan kanske?

 

Just nu. Ingen finne! Märken kvar efter månadens uppblossning. Och dessutom kan jag inte låta bli att riva och gnugga bort det torra.. Inte så bra antar jag.. Det läker dåligt. Så därför är jag röd på vissa ställen, trots att jag inte har någon finne där.

 

Jag fick aldrig några blåsor från solen den här gången heller! Så nu har jag brunbrända armar och ben! Underbart! Trodde jag skulle gå miste om det i sommar.. Så behandlingen funkar bra! Har sett att vissa av er har värre biverkningar än mej, men att aknen har gett med sej. Därav min fundering över om jag äter den rätta dosen. Jag känner ju knappt av mina biverkningar.. :/ Biverkningar som alla skulle få. Aja, vi får se. Huvudsaken är att slutresultatet blir som jag önskar! Efter att det här är klart ska jag göra ansiktsbehandlingar. För att jämna ut huden och porerna. Har inga akneärr. Men stora porer. Kostar massa pengar! Men det kanske är värt det i slutändan :)

 

Jag dreglar inte på bilden! Det är vaselin ;)

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback