Vecka 12 - Oförändrat

Ja.. Jag mår precis som förra veckan. Och veckan innan dess med. Alltså jättebra och precis som vanligt! Jag har suttit i solen och stekt, jag är brun, inte det minsta röd eller sårig. Precis som vanligt. Jag får lite ont i ryggen när jag suttit för länge. Men när jag ändrar ställning så går det över. Jag hade ett litet munsår förra veckan. Men det är läkt och borta nu.

 

Jag har ingen aktiv finne, men röda märken på kinderna. Tror det är 3 st på varje kind. Då ska jag ändå ha min mens nu, och är utan finnar! Så jag har verkligen hopp om det här! Nu har jag iofs ätit piller ett par dagar för att skjuta upp mensen. Vi ska till Italien! :) Men tror ändå inte att någon finne skulle dykt upp. Dom brukar komma en vecka innan mensen ungefär. Och jag har ju som sagt ingen alls nu :) Tror huden mår bra av lite sol även fast man äter roa ;)

 

Om ungefär en vecka ska jag träffa min läkare oxå. Första gången sen jag började med kuren. Ser fram emot det! Jag håller tummarna för att jag får äta roa i ca ett halvår. Alltså tre månader till, minst. Jag vill inte sluta för tidigt!! Hoppas ni mår lika bra som jag gör! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback