Vecka 10 - Något nytt POSITIVT

Ingen större skillnad mot förra veckan. Förutom att det lilla barnet rev mej på mina torra läppar så överlägen nu är spräckt.. Gör SÅ ont.. Ryggen känns rätt okej. Jag kan inte vara still i samma ställning speciellt länge innan jag får ont. Men jag har aldrig vaknat och känt av kroppen. Det är väl positivt :)

 

Sen har jag fått utslag på händerna igen.. Trots att jag inte suttit i solen.. Jag som trodde att utslagen hade med solen att göra, men det finns alltså andra faktorer som också påverkar. Vad som satte igång den här reaktionen vet jag inte. Enda gången som dom utslagen verkligen stör mej är på jobbet när jag spritar händerna. Då svider det minsann! Men det funkar. Nu har jag lärt mej att utslagen sitter i ungefär tre dagar och sen är dom borta. Tre dagar lite då och då kan jag stå ut :) På bild 2 är min handled. En torrfläck. Jag smörjer med Elocon.

 

Något POSITIVT (förutom att håret aldrig blir fett) är att min rygg och mina axlar är som den perfektaste babyhuden! Jag har inte haft problem med finnar på ryggen på ca 8 år. Jag trodde att min rygg var helt bra! Men nu när jag känner på huden så känns den knappt! Inte den minsta lilla knottra. Verkligen som en babyhud! Jag hoppas att ansiktet snart tar efter och blir likadant :)

 

Undrar om radbrytningen fungerar den här gången då? :p

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback