Efter kur 2 - Ett år senare


Ja då har vi passerat datumet. Ett år senare, efter kur 2. 
 
Hur firar vi det då? Jo, genom en finne..! Haha! Det är ju extremt skrattretande.. Men sant. Jag har varit utan i 365 dagar. Ett helt år. Men nu, en på kinden. Ingen som syns. Utan som jag känner när jag drar fingret över. Vad betyder det? Att det är den torra luften som dragit fram den? Det är vanligt. Att vintertorr hy blir finnig. Och jag är så torr av kylan så jag flagnar. Jag har aldrig varit så torr förr. Undrar om det är för jag åt Iso förut..? I vilket fall så sitter det en finne där. Eller om det beror på hormoner efter graviditet och under amning..? Aja. Jag hoppas för fan att det stannar där! Annars hänger jag mej i bärsjalen.

Kommentarer
Anonym

Hej, jag undra om, måste man väga sig innan dom bestämmer typ ja du ska få 30mg eller ja, hoppas du fatta



2015-01-05 @ 00:52:30
Malin

Hej! Går det att komma i kontakt med dig via mail? Har precis börjat en iso-kur (sedan 4 veckor) och har lite frågor :-) Vänliga hälsningar Malin



2015-01-07 @ 11:24:09
Acne fri

Skriver just nu om min upplevelse med Iso, kika gärna in och ställ frågor osv :)



Blogg: http://acnefri.blogg.se
2015-01-11 @ 20:20:13
Anna-Cajsa

Hej! Jag jobbar som redaktör för hälsosajten netdoktor.se. Jag skulle gärna vilja intervjua någon som haft problem med finnar, och du verkar ju ha testat det mesta. :) Skulle du vilja medverka i en intervju och berätta om din resa? För att materialet ska vara oberoende får jag inte lov att nämna Roaccutan, men däremot kan jag skriva om aktiva substanser. Du kan väl höra av dig om du är intresserad så berättar jag mer?



2015-01-22 @ 14:22:00
Ebba

Hej jag har ätit iso i snart 3 månader nu och visst acnen har blivit mycket bättre men det är fortfarande långt från bra. Fortfarande kommer nya finnar. Hur långt tid tog det för dig att bli helt fri från dom? Sen har jag en till fråga, du kanske inte vet. Jag väger ca 60kg är 3 tabletter det högsta jag får äta om dagen då? kram



2015-02-26 @ 15:47:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback