Kur 2 - Vecka 4

Imorse tog jag 4 kapslar. Tror jag! Jag var så trött så jag minns faktiskt inte. Men förhoppningsvis.. Jag är torr om läpparna, jag är torr i hyn. Så torr så jag flagnar lite. Gamla finnar har börjat torkas ut och det blir lätt att jag sitter och river bort det torra. Inte bra, men det blir lätt så. Jag brukar alltid vara mjuk i hyn, men inte nu då.. Jag försöker låta bli att riva, men det är lättare sagt än gjort. Bättre att återfukta massor istället kanske? Så jag slipper bli så torr. Måste bli bättre på det. Jag har inte duschat på 3 dagar och ser fortfarande nyduschad ut i håret. Ett stort plus! Ingen skillnad i hyn förutom att jag är torr. Jag ser fortfarande ut som på dag 1. Kanske ska ta och uppdatera med en bild senare..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback