Kur 2 - Två veckor efter avslut

Huden är fin. Ingen finne på flera veckor nu. Efter två veckor skulle jag börja med den här krämen, vilket blir ikväll. Vi får se hur jag ser ut imorgon, om jag är röd i ansiktet eller om jag reagerar bra på krämen :)



Min läkare sa att jag kunde vara gravid med den här krämen. Men enligt FASS får man inte vara gravid. Jag måste prata mer med min läkare känner jag.. Just om det är samma biverkningar på roa eller om det inte är så allvarligt. 

Återstå att se.... :)

Idag, två veckor efter avslutad kur var första gången på 27 veckor som jag behövde tvätta håret för att det började se skitigt ut. Ovan syn....

Kommentarer
Nadia

Hej jag ville bara säga att jag använde basiron under min graviditet och det påverkade inte min lilla bebis som var då i magen ;) lycka till



2014-02-16 @ 00:04:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback