Kur 2 - Vecka 9

Veckorna går snabbt. Vilket betyder att semestern går mot sitt slut. En vecka kvar. Jäkla skit..

Med fejset är det som vanligt. Med mej är det som vanligt. Eftersom läkaren inte ens ville träffa mej igen utan endast satte upp en telefontid så betyder väl det att jag är alles för normal och följer ramen alles för väl. Vilket är bra såklart. Men för den här bloggen är det mindre bra ;) jag får så lite att skriva då så. Men hellre lite att skriva än att jag skulle må dåligt såklart :)

Dagarna har varit underbara den här sommaren! Sol varje(!) dag och massor med bad och bus. Jag är brun som en pepparkaka och har inte bränt mej en enda gång. Lite röd, men som har varit borta dagen efter och inte haft ont. Så jag räknar det inte som att jag var solsvedd. Jag har varit ute och sprungit. Jag dog av pollenet men inte av att kroppen inte orkade pga Roa. Ingen extra led eller muskelvärk. Jag är torr längs med käklinjen och runt näsan. Det är det enda som kan vara flagnande. Kroppen är torr. Men klarar sej gott och väl med en smörjning på morgnarna eller efter en dusch. Om ens det.. Jag mår toppen!


Kommentarer
Maria

Hej, jag har en fråga. Ska påbörja en roaccutankur i nästa vecka men tänkte åka utomlands i oktober. Jag vill ju kunna vara i solen. Går det bra att vara i solen om man är noga med solskydd?



2013-08-30 @ 08:43:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback