Uppblossning?

Som man kan förstå så är jag rädd för en uppblossning. Såklart. Vem vill ha fler finnar när man har som mål att bli finnfri? Jag har under senaste dygnet fått en stor finne på käken. En öm jävel.. Jag trodde att medicinen börjat verka, jag tycker att skinnet har blivit så fint! Jämnare i tonen och finare.. Såfort jag får en finne nu så kommer jag vara rädd för den ökända uppblossningen. Haha! Era stackare. Läsa samma rader dag för dag.. "kan det vara en uppblossning?".

Status dag 7:
En ny finne som sagt.. Känner mej även blank i hyn. Idag är det sista dagen med 10 mg/dag. Men funderar på att äta en tablett/dag i 2-3 dagar till. Då räcker första kartongen lite längre och jag ska förklara varför senare :) Torrare i skinnet! Det svider när jag kliar och läpparna har blivit torrare...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback