Mot torrheten i hud och på läppar

Hudsalvan är oslagbar! Finns att beställa på nätet. Den är inte dyr heller om man ska räkna in hur bra den fungerar. Den är riktigt fet och dryg. Den räcker i evigheter! :) Värt varenda krona!

Försvarets hudsalva. Använder dagligen. Konstant. Eller det går lite i perioder. Ibland måste jag smörja var tionde minut. Ibland kan det gå ett par timmar, precis som i det vanliga livet :)

Vaselin är min bästa sängkamrat! Kan inte sova utan det! Men det kan jag inte vanligtvis heller.. Så det gör mej inget att smörja varje kväll nu :)

Än så länge har jag inte behövt återfuktande nässpray eller ögondroppar. Det är säkert en fördel med att äta roaccutan på sommarhalvåret. Luften är inte lika torr som på vintern. Det är väl bra att det finns NÅGON fördel med att äta roa på sommaren :p


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback