Trådar om Roa

Jag har läst massor med trådar om roaccutan. Folk som behandlats och folk som är under behandling när trådarna varit aktiva. Tyvärr så har jag inte hittat någon tråd som varit aktiv just nu. Jag skulle gärna vilja ha någon att följa, någon som behandlas nu och som ligger lite före mej. Så att jag har något att jämföra med. Jag vet att resultatet är helt individuellt och att biverkningarna är likaså, men ändå skulle det kännas skönt att ha någon att diskutera med. Skönt att ha någon att fråga. Det kanske kommer längre fram? Eller så kanske den här bloggen kommer vara hjälp åt någon annan?

Det kommer väl inte bli allt för mycket uppdateringar nu innan behandlingen kör igång. Jag har inte så mycket att skriva just nu... Inte så mycket mer än klag på hur hyn ser ut och hur ledsen jag är. Och hur kul är det att läsa? =)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback