Kur 2 - Vecka 15

Vecka 15 ja.. 

Torr
Mens
Ingen finne
Lätt rodnad i ansiktet ibland
Tränat utan att få ont i kroppen
Som längst - 38 dagar kvar på kuren!

Jag har telefon tid med min läkare nu i veckan, då blir vi väl att komma överens om hur länge till jag ska äta roa. Men jag vet att efter dom kapslarna jag har hemma så är jag uppe i min maxdos, vilket betyder att jag inte får äta mer. Jag har 233 kapslar kvar. Herregud vad snabbt dom går åt alltså.. 233 st på 38 dagar.. Det ska bli skönt att komma tillbaka i lite mer återfuktad hy. Men det betyder även att jag måste börja tvätta håret igen. Det kan jag leva med ;)

Någon annan som blir riktigt torr runt näsvingarna? Det är det mest irriterande i det här! Mer irriterande än dom torra läpparna. 

En annan mysko sak är att jag får sugmärken superlätt! Jag har ALDRIG haft ett sugmärke förut! Inte ens när jag var tonåring.. Men nu har jag haft 3 på den här perioden.. Helt sjukt! Himla drygt och pinsamt..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback