Kur 2 - Vecka 3

Nu är vi inne på vecka 3. Jag har ökat till 30 mg/dag. Om 2 veckor är jag alltså inne på maxdosen. Jag märker ingen skillnad i hyn än.
 
Biverkningarna som jag börjat känna av är torra läppar, även att huden har blivit torrare. Det klias lite på överarmarna och när jag kliar så börjar jag nästan flagna. Det ser lite ut som en solbränna som börjat flagna, men bara mycket mycket lite, så jag själv märker av det. Jag har ju varit utomlands och blivit riktigt brun, men utan att bränna mej, så jag antar att torrheten kommer från roa. Vi hade 35° och strålande sol i Prag. Det var ju bara andra veckan med roa. Men jag brände mej inte i alla fall. Utan solskydd. Jag är alles för dålig på att använda solskydd... Oavsett roa eller inte... Jag får smörja läpparna ofta, det är drygt när jag ska pussas. Jag blir så snustorr. Läppsylet används flitigt just nu. Samma sak med lotion, men det borde jag bli bättre på att använda. Ögonen är okej och resten av kroppen med. Jag har märkt att jag haft ont i kroppen någon gång när jag rest mej, jag vet inte om det har med roa eller konstig ställning att göra. Vi får se helt enkelt.
 
Vecka 3 och jag mår bra i alla fall! Hoppas ni mår lika bra som mej där ute i landet :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback