Dag 4

Dag 4 så känns allt fortfarande lugnt. Jag vet inte hur snabbt biverkningarna brukar komma? Eller denna uppblossning som jag är så rädd för...! I alla fall så är hyn bättre idag än igår. Sen om det är för att mensen är slut eller för att behandlingen tagit vet jag inte, det spelar ingen roll heller :) Jag vaknade upp utan nya finnar och det är huvudsaken. Jag har ett par små som ligger och gömmer sej strax under skinnet. Men som inte syns. Jag har som vanligt inga stora bölder. Man kan ju alltid hålla tummarna att jag är en av få som slipper uppblossningen och att medicinen börjar verka direkt. Då har jag kanske haft min sista stora finne nu..?

Drömma går ju alltid tills motsatsen bevisas! ;)

Det är ett par som läser här varje dag. Jag har ju ingen aning om vilka ni är, men det är skönt att ha någon att prata till i alla fall. Istället för att bara skriva rätt ut i cyberspace...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback