En god fin jul!

Idag är det julafton. När jag sökte till vårdcentralen för flera månader sen, första gången i januari? Så kändes det rätt hopplöst med min hy. Men jag var ändå nöjd över att jag tagit steget att få ordning på ansiktet. Tetralysalen hjälpte mej inte. När jag sen började med roaccutan så tänkte jag att det var en lång resa framför mej. Men att jag skulle få vara fin till jul.


Nu är det jul! Det är julafton idag. Och jag har inte en enda finne. Inte en. Jag är i mål och har uppfyllt det jag ville. Bästa julklappen till mej själv!

Jag känner över ansiktet och inget ömmar. Jag känner över ansiktet och det är alles slätt. I år ser jag fram emot att få vara med på kort med min lilla familj! Är jag perfekt? Nej absolut inte.. Mår jag bra? Ja, absolut!

God jul!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback