Telefontid med läkaren

På tisdag ska jag prata med läkaren om eventuell roabehandling. Jag måste säga att min hy har blivit mycket mycket bättre under senaste veckan. Kanske är det bara menscykeln som är i "rätt" läge, kanske är det Tetralysalen som har börjat verka? Jag törs inte lägga upp en bild på hur jag ser ut idag. Jag är rädd att jag ser mycket värre ut än jag själv tror. Att jag blir "nerplockad på jorden" igen av fotot. Som när jag skulle lägga upp dom första bilderna här. Då var det mycket värre än jag själv trodde att det var =( Framifrån så ser det som sagt bra ut. Det är från sidorna som det ser förjävligt ut. Men jag har inga stora finnar som många andra på roakuren har. Jag har små prickar, många på kinderna mot öronen, men dom är små. Dom är lätta att sminka över. Med smink på och ett leende så ser jag ut som vem som helst tycker jag! Jag hoppas att andra ser mej som det också :)

Därför får ni ingen bild idag! Ni får glädjas över min lilla uppdatering istället! ;) Jag har faktiskt ett par läsare som är här och läser, även fast jag inte har något att skriva för tillfället. Det ska bli roligare att uppdatera sen när kuren har börjat. Och när jag får resultat. Jepp! Jag har redan bestämt mej. På mej SKA kuren ge resultat!

Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer
Carro

Hej angående din fråga in roaccutan så blev det inte så många inlägg om det. Jag behandlades under ett år ungefär och det gav mycket bra resultat. :) hoppas det går bra för dig med ! Det är underbart! Tänk på att smörja med en väl återfuktande kräm bara och köpa ett bra läppsyl då man kan bli torr. Jag blev så torr att det gjorde ont :/



Blogg: http://carolinvestman.blogg.se/
2012-04-23 @ 10:04:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback