Nu verkar det som att det ÄNTLIGEN ska hända något!

Idag, den 10 april 2012, har jag träffat en hudläkare.

Det var inte för min akne som jag sökte till mottagningen, utan jag passade på att fråga om det när jag ändå var där. Läkaren frågade om jag stod på några läkemedel och jag svarade Tetralysal, som jag ätit sen januari i år. Utan något riktigt resultat. Läkaren tog själv upp Roaccutan till min stora förvåning! Jag trodde faktiskt inte att jag var en kandidat för det. Jag trodde inte att jag hade sånna problem. Men tydligen! Jag ska lägga upp bilder imorgon på hur min hy ser ut, så ni kan följa mina framsteg. Exakt... Mina framsteg! Jag har redan bestämt mej för att det här ska fungera! Det är min tur nu!

I veckan ska jag lämna blodprover för att se om jag är en kandidat för Roaccutan. Och jag tvivlar starkt på att jag inte skulle passa, jag är helt frisk. Så snart mina vänner... SNART ska jag kanske också få fin hy!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback