Förkyld och fuckad hy

Jag är förkyld. Väldigt förkyld. Som alltid när jag blir förkyld så får jag ett par finnar. Nu har jag en på kinden och två under käken. Alla kom inatt. Kul att vakna upp till.
Ingen i min närhet vet om att jag ska behandlas med roa än. Borde jag berätta det kanske? Ifall jag skulle bli riktigt deppig, så nån hjälper mej att hålla koll på mitt humör. Eller att jag inte kommer kunna vara ute i solen som andra i sommar. Eller jag hoppas att jag kommer kunna det. Det kanske räcker med bra solskydd och leva som vanligt? Men det kan kanske vara bra för någon anhörig att veta i alla fall.
Det känns riktigt bra att jag kommer få en behanling nu! Visst, jag har inte många finnar. Tre stycken just nu. Och sen ett par porer som är irriterade och rodnade, men dom känns inte och dom är pyttesmå. Men dom SYNS! Även om jag har tre finnar som kommer vara borta om ett par dagar så längtar jag till roakuren ska börja! Eller inte början kanske... Men jag längtar tills jag ser mej på kort och ler över att jag är nöjd.
Imorn ringer läkaren upp! Håll era tummar för mina levervärden!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback