Bilder 11/4-12

Bilder tagna idag. Jag ser aldrig mej själv från sidan, utan bara framifrån. Så jag trodde inte att det var såhär illa faktiskt! Jag visste ju såklart att det inte var vackert. Men att det var såhär... Nej. Usch! Den vetskapen hade jag kunnat vara utan! Haha! I pannan, runt näsan, fram på kinderna och på hakan har jag inga finnar, så när jag ser mej i spegeln ser det långt ifrån ut att vara såhär illa. Men tyvärr så är det ju bara jag själv som ser mej konstant framifrån...

När dessa bilder är tagna så har jag ätit Tetralysal i lite mer än 1,5 månad. Jag vet att man kan få vänta på effekten i ett halvår, och att jag kanske borde ge det lite längre tid. Det var även vad jag trodde att hudläkaren skulle säga. Men när läkaren själv erbjöd att skriva ut Roaccutan så var jag inte sen att tacka ja! Jag vet att Tetralysal endast kan ha effekt när man äter det, då det är ett antibiotika, sen när man slutar med ordinationen kan besvären komma tillbaka. Många äter Tetralysal varje vinterhalvår, andra äter varannat. Just för att hålla aknen i schack. Alla blir inte hjälpta av Roaccutan heller, men jag tänker vara en av dom lyckligt lottade!


Höger kind


Vänster kind

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback